واحد بایگانی مدارک پزشکی
مسئول واحد: نسترن سیدهاشمی
پست سازمانی: کارشناس فناوری اطلاعات سلامت
تلفن تماس: 3-04533252251
شرح وظایف مسئول بایگانی:
۱- دریافت پرونده کامل از کلیه واحدها.
۲- تنظیم اوراق پرونده بر اساس استاندارد وحذف اوراق اضافی از پرونده.
3-اسکن پرونده های بستری
۳- الصاق پوشه برای هر پرونده وثبت شماره پرونده.
۴- بایگانی صحیح پرونده در قفسهها به روش ترمینال تعدیل یافته.
۵- تلاش جهت رعایت اصول محرمانگی با رعایت اصول واگذاری پرونده بیماران.
۶- بازیابی وتحویل پرونده به درخواست کننده گان طبق قوانین ودستورالعمل بیمارستان.
۷- پیگیری جهت بازگشت پروندههایی که تحویل بایگانی نشدهاند.
۸- قبل از ارائه کپی پرونده، احراز صلاحیت فرد متقاضی و اخذ درخواست کتبی از درخواست کننده کپی پرونده.
۹- شمارش اوراق پرونده قبل از ارسال پرونده به خارج از فضای بایگانی مدارک پزشکی وکنترل آن در زمان تحویل.
۱۰- پاسخگویی به کلیه مکاتبات ونامه های مراجع قانونی وذیصلاح با هماهنگی مسئول واحد مدارک پزشکی
۱۱- مشخص نمودن پروندههایی که زمان امحا آنها فرا رسیده (مطابق دستورالعمل بخشنامهها).
۱۲- کنترل نهایی پرونده قبل از فایل ورفع نقایص آنها.
۱۳- تهیه گزاش کتبی از عملکرد ماهیانه بایگانی به مسئول واحد مدارک پزشکی.
۱۴- رعایت بهداشت وتنظیم برنامه غبارروبی از روی پروندهها با مسئول خدمات.
۱۵- استفاده از کارت راهنمای بایگانی، کارت جایگزین. کارت خروجی.
۱۶- نظارت وکنترل بر ورود وخروج تعداد پروندهها (پروندههای بلاتکلیف، کنسلی، فراری و....)
۱۷- پیگیری وکنترل تعداد پروندههای تشکیل شده با تعداد پروندههای تحویلی از واحد ترخیص.
۱۸- انجام کلیه امور محوله طبق دستور مافوق در حیطه شرح وظایف شغلی.
۱۹- پاسخگویی به دانشجویان جهت مقاصد تحقیقاتی